mandag den 3. januar 2011

31 dec./1 jan.

GODT NYTÅR!!!!
Håber I alle kom ind i det nye år (:
Min nytårsaften var ikke så slem, som jeg havde regnet med... Jeg var blevet inviteret til en nytårsfest for alle udvekstlingsstudenter og deres søskende. Men eftersom at EF's julefest ikke var særlig fed, bestuttede jeg mig for at live hjemme. Der var ingen stor 3-retters middag som der hjemme i DK. Nope, igen skulle vi bare snacke. Tror det er sådan de holder alle deres fester. who knows? Hele aftenen var rimelig underlig. Jeg sad for det meste bare ved bordet og snakkede med Mary indtil Olivia kom hjem fra arbejde. Fik også et par glas champange, puuuuha - det er de ikke så gode til at lave derovre... :P Kl 12 pm. (jan 1st, 2011) så vi så the ball falde i New York Ciry, i fjernsynet. Det er en tradition her, ligesom at vi kigger på uret på rådhuspladsen. Inde i tha ball er der fyrværkeri, det var dog det eneste jeg så hele aftenen. Efter nytår begyndte folk at danse...... Så jeg lærte self. lige alle i huset hvorfor Hot and cold gik i Just Dance, haha.(hvilket Anne-Marie forresten fik et ret sjovt billede af) Da det begyndte at regne, blev festen ført udenfor af Mary, Emma, Olivia og jeg. Så nu sidder jeg så her med en slem forkølelse, fedt. Men det var nu meget sjovt.
Hvordan gik jeres nytår? (:

1 kommentar: