torsdag den 6. januar 2011

Saa er min nye begyndelse naesten startet! I gaar aftes flyttede jeg ud af the Nightingale's hus. Det var lidt akavet, jeg mener, hvad siger man lige til dem man har boet som i naesten 2 maaneder? Saa nu sidder jeg i Mrs. Marcou's (min Ohio kontaktperson) hus, hvor jeg skal bo til paa loerdag. Paa loedag gaar turen saa til Iowa, med et lille stop i Chicago's lufthavn, sweet! Saa kan jeg endelig staret mit 2011 med ny begyndelse, nye mål og nye fyre ;) (citat fra Cecilie's facebook, haha) Jeg skal gaa paa en katolsk privat skole, som hedder Regina High School. Og der foelger self. en uniform med..... Jeg har lovet Louise et billede, hvis I er heldige, kan I maaske ogsaa faa et :)

Jeg vil skrive igen naar mit nye 2011 er begyndt.
soo long!Signe

1 kommentar:

  1. Hej Signe.
    Måske har du allerede fået en kommentar fra mig. Men da jeg ikke er helt sikker. Så gør jeg det igen. For først nu, er jeg blevet registreret som fast læser. Og måske har det slet ingen betydning.
    Signe vi krydser fingre og tæer for det næste kapitel af dit ophold i staterne. Må lykken tilsmile dig. Spænnende...Glæder os til der er lidt nyt igen. Og så skal vi lige have din adresse. Vil så gerne se den uniform...
    Kærlig hilsen og stort knus fra os, moster Gitte.

    SvarSlet