fredag den 25. februar 2011

Fishtailing bus

Hej alle (:
- I nat sneede the lidt her i Iowa, tror vi fik omkring 3-4 inchs. Hvilket resulterede i at my skolebus røg i gryften...  Bussen havde lige samlet nogle elever op, så da den drejede ud fra den vej, kørte den ind i noget "black ice" og "fishtailed" (slingrede) en del på vejen. Bagenden af bussen endte nede i grøften, og ramte nogle træer. Fordi jeg er en High School student skal jeg sidde i bagende. Så da bussen faldt, fløj jeg fra mit sæde (på den højreside) til en ventreside. Jeg slog mit hoved ind i vinduet, jeg har også fået et stort blåtmærke på mit lår, er dog ikke helt sikker på hvordan?
Så Cindy kørte mig til lægen (som forresten var halv dansk :D). Jeg har fået en mild hjernerystelse, og jeg blev bedt om at holde mig i ro de næste par dage.

Savner jer alle (: <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar