torsdag den 3. februar 2011

Okay, så jeg er lige gået fra 35 C til -20 C :o. Hawaii var helt fantastisk! Og skal selvfølgelig nok fortælle mere om og vise billeder af smukke smukke Hawaii!  Da jeg kom hjem lørdag morgen, gik jeg direkte i seng og sov for 23 timer. mandag tog jeg i skole, og tirsdag var jeg syg. Sjovt nok var Sofie også syg, og vi fejler det samme! Fangede vi noget i Hawaii? onsdag var det SYYYGT meget sne, så SNEFRIIII! torsdag var jeg stadig syg. + Anna er også ved at blive syg?  Jeg håber jeg har det bedre fredag, for har allerede 7 dage fri ud af 3 uger. men jeg tvivler nu på det...
Wuuuuuuuhu, nu har jeg endelig fået taget de skole uniformbilleder (:
Det er ikke de bedste billeder, men det var jo også bare for at vise skoleuniformen, ikk? (jeg har én blå nederdel, et par blå bukser, 2 har sand bukser, 2 polo's (hvid, blå og gul) og en blå fleece. Logoet siger "Regina", hvilket btw betyder "Droning" på Latin. Haha, føler jeg lige kongelig når jeg sådan går rundt med tøj der siger "droning" cool, huh? :D)
ps. hvis du ikke kan se det på billedet: Jeg har klippet mit hår kort, helt kort! :o

4 kommentarer:

  1. Hi Signe, tak for din hilsen med dejligt vinterbillede! velkommen tilbage fra skønne Hawaii, ja, det var da noget af en temperaturforandring, som godt kan give en flu..! ser frem til at høre om Hawaii
    Rigtig god bedring, så du igen kan komme i kludene. Tak for billeder. Jeg synes da ikke dine uniformer ser så tossede ud, til dronning Signe af Iowa City:) Hav det rigtig godt -og pas på dig selv!! tænker på dig hver dag! STORT knus og kys...
    fra Bedstefar og mormor

    SvarSlet
  2. Mig igen, nydelig hårlængde! Men, det er da ikke rigtig kort?

    Signe vil du lade os vide hvornår du helt afslutter Regina High Shoole!!
    Mysss

    SvarSlet
  3. Hej mormor (:
    Du har ret i at det ikke er helt kortkort, men det er MEGET KORTERE end det var før (det fik helt ved til på midten af min ryg :O) plus, det er kortere i nakken.
    Min skole har sidste dag den 29 maj (:
    love you, møsmøs<3

    SvarSlet
  4. Tak for svar kære Signe!
    Ja okay, jeg ved godt at du havde flot hår langt ned af ryggen!
    Hvornår er så din sidste eksamensdag???
    For min kunstgruppe har jeg i årsprogrammet lagt en bustur ind den 29. maj til Sikeborg Kunstmuseum, m.m! Denne tur vil jeg helst ikke ændre på. Derfor vil jeg gerne vide hvornår du er færdig med hensyn til vores USA rejse!
    På genhør! Love you too, møsmøs.. <3
    Ser frem til engang at høre om Havaii...

    SvarSlet